FAQ
Hvordan tilmelder jeg mig/mit barn til et arrangement?
Hvis du skal tilmelde dig/dit barn til et arrangement, skal du følge vejledningen Sådan tilmelder du dig arrangementer. Du kan finde vejledningen under menuen Information og så punktet DDS' medlemssystem.
Hvordan logger jeg ind i medlemsservice?
Medlemsservice er vores medlemssystem. Du logger ind første gang ved at følge vejledningen Sådan logger du ind i DDS' medlemssystem. Du kan finde vejledningen under menuen Information og så punktet DDS' medlemssystem.
Hvem skal jeg skrive til, hvis jeg/mit barn ikke kan komme til spejder?
Trop skal melde afbud på sms. Her finder information om trop. Mini og juniorspejdere skal ikke melde afbud.
Hvordan bliver jeg spejderleder?
Disse mails elsker vi at få! Skriv gerne en mail til gl.yggdrasil@gmail.com, og hvis du ikke får hurtigt svar, så skriv en sms til Saga på 29919979.
Hvordan bliver mit barn spejder i Yggdrasil?
Hvor er det dejligt, at dit barn har lyst til at være spejder hos os. Du skal skrive dit barn på vores venteliste her, og så kontakter vi jer via mail, når der bliver plads.
Hvordan får jeg info om ture og arrangementer?
På hjemmesiden lægger lederne info om ture op. Nogle gange kommer de også i en mail, men infoen fra mailen lægges også på hjemmesiden.
Husk at være tålmodig. Nogle gange kommer information først et par dage inden turen.
Hvor på ventelisten er mit barn?
Dette spørgsmål er noget nær umuligt at svare på, så det gør vi ikke.
Hvorfor modtager jeg ikke de mails, som I sender fra medlemsservice?
Hvis du ikke modtager mails fra os, skal du starte med at tjekke dit spamfilter. Da mails sendes gennem vores medlemssystem, er der mange mailprogrammer, der forveksler dem med spam.
Den anden årsag kan være, at din email ikke er korrekt på din medlemsprofil i vores medlemssystem. Gå ind på medlem.dds.dk, login og tjek i profilen, at mailen er korrekt. Hvis du ikke kan finde ud af at logge ind, tjek da vejledningen.